Glasujte za omiljeni projekt!

Aktiviraj se i pomogni nam u ocjenjivanju školskih projekata. Klikom na like podržavaš dječji projekt po svom izboru. Broj lajkova nije ograničen i možeš glasovati za svaki projekt koji ti se svidi. Zbroj svih glasova bit će jedan od parametara u ukupnom ocjenjivanju vrijednosti projekata. Glasovati možeš do 22. veljače 2021. u 23:59.

sasASasASA

Čitamo održivo

III. osnovna škola Bjelovar ovim projektom povećala je motiviranost učenika i građana za čitanje s posebnim osvrtom na čitanje s razumijevanjem.

Dječji hrvatsko-romski rječnik

Ovo je projekt OŠ Ludbreg koji rješava jezičnu barijeru s kojom se suočavaju djeca romske manjine kod polaska u školu.

Jezera Savica - zelena učionica

Učenici i djelatnici OŠ Borovje osmislili su zelenu učionicu za izvanučioničku nastavu na jezerima Savica.

Mali poduzetnik se krije u meni

Ovim projektom OŠ Zrinskih i Fankopana iz Otočca razvila je poduzetnički duh učenika i pokrenula malo poduzetništvo u lokalnoj zajednici.

Maslina - snaga života

Glavni cilj projekta OŠ Vladimira Nazora (Postira) bio je podizanje svijesti lokalne zajednice o održivom razvoju te razvijanje i jačanje poduzetničkih vještina djece.

Park Jagnjedovčec

Projekt OŠ "Antun Nemčić Gostovinski" iz Koprivnice je djeci i mještanima povećao dostupnost edukativnog, sportskog i zabavnog sadržaja u lokalnoj sredini.

Plastika - fora ili noćna mora

OŠ Vidikovac iz Pule uz pomoć moderne tehnologije pretvorila je plastični otpad u lijepe i korisne predmete te je osvijestila učenike i ostale građane o opasnosti koju plastični otpad stvara za morski ekosustav.

Prenesi sjeme održivosti

Ovim projektom OŠ Gornja Vežica iz Rijeke prenijela je suradničkoj školi znanje o povišenim gredicama i važnosti čuvanja sjemena.

Priručnik za sreću

OŠ Velika Mlaka izradila je Priručnik za sreću s ciljem povećanja osobnog osjećaja sreće, sigurnosti i međusobnog povjerenja kod učenika.

Put plastike

OŠ "Dobriša Cesarić" iz Požege ovim je projektom povećala svijest učenika da svojim ponašanjem prema proizvodima od plastike direktno utječu na okoliš i održivi razvoj.

Senzorni park

OŠ Ludbreg obnovila je postojeću infrastrukturu Senzornog parka te potaknula učenike i učitelje da ga koriste u nastavne svrhe.

Suvenirko

PŠ Slavonski Kobaš ovim je projektom, kroz osmišljavanje, dizajniranje i izradu lokalnog suvenira, potaknula učenike na poduzetničke aktivnosti.

Školski vrt

OŠ Lapad iz Dubrovnika ovim je projektom podigla svijest i razvila ljubav prema autohtonim biljkama dubrovačkog kraja.

Školski vrt – mjesto za edukaciju, volontiranje i poduzetništvo

OŠ Mate Lovraka iz Kutine ovim je projektom kroz edukaciju učenika, razvoj vještina i suradnju s lokalnom zajednicom, osposobila učeničku zadrugu Lovrakovci te pokrenula proizvodnju na zapuštenom zemljištu škole.

Tate za 5

OŠ "Vladimir Nazor" u Neviđanima ovim je projektom, kroz zabavne i edukativne aktivnosti za očeve i djecu, stvorila priliku za kvalitetno druženje očeva s djecom te ih potaknula na bolju suradnju sa školom.

Torbici se veselim – reciklirati želim!

OŠ „Vladimir Nazor“ iz Komletinaca prikupljanjem starog tekstila, njegovim recikliranjem i izradom platnenih torbi koje su darovali mještanima, dala je svoj doprinos smanjenju problema otpada.

Učionica iz snova

OŠ Kistanje ovim je projektom poboljšala kvalitete odgojno-obrazovnog rada te razvila radne navike kod učenika.

Velika djela malih ljudi

OŠ Kneževi Vinogradi ovim je projektom, kroz međugeneracijsku suradnju te razvojem poduzetništva, kod svojih učenika osvijestila i razvila potrebu za društveno-korisnim provođenjem vremena.

Volim se gibat, gibat!

OŠ Grabrik iz Karlovca je educiranjem učenika o važnosti kretanja, njegovom pozitivnom utjecaju na zdravlje te nizom drugih aktivnosti potaknula učenike na aktivniji način života.

Zdravoškolci

OŠ Antuna Mihanovića Klanjec ovim projektom učenicima prenosi praktična znanja i vještine koji će im pomoći u odabiru kvalitetnih namirnica za samostalno pripremanje zdravih međuobroka.

Zelena učionica

OŠ August Cesarec iz Špišić Bukovice uređenjem školskog dvorišta učenicima je osigurala uvjete za provedbu integrirane, praktične i izvanučioničke nastave kako bi stjecali znanja i iskustva na cjelovit način s naglaskom na povećanje i unapređivanje znanja o održivom razvoju.